Te pasionează domeniul juridic?
Vrei să contribui la dezvoltarea sustenabilă a unei companii românești, lider de industrie?
Îți plac provocările, gândești pozitiv și preferi stilul de lucru participativ?
Aplică pentru postul de Consilier în Toneli Holding SA!
Consilier juridic – Responsabilități
1. Identifică legislația relevantă în vigoare aplicabilă activităților desfășurate de companie, informează toate departamentele asupra cărora acestea au impact;
2. Participă la elaborarea reglementărilor interne (politici, proceduri, ROI, ROF, CCM, decizii, etc) și asigură consultanță juridică de specialitate;
3. Vizează pentru legalitate documente emise de companie și consiliază personalul societății privind respectarea reglementărilor legale;
4. Analizează dpdv juridic și participă la negocierea contractelor; elaborează proiecte de contracte, verifică și revizuiește contracte propuse de clienți/furnizori;
5. Sprijină și asistă departamentul Resurse Umane în vederea respectării legislației muncii și a raporturilor de muncă;
6. Asigură suport pentru documentele de specialitate fiecărui departament în ceea ce privește aspectele legale și conformarea cu politicile societății;
7. Reprezintă interesele și apără drepturile legitime ale firmei în fața autorităților publice, instituțiilor de orice natură, precum și în fața oricărei persoane juridice sau fizice, română ori străină;
8. Contribuie la crearea și menținerea unui mediu de lucru de colaborare și sprijin în echipă și între departamente;
9. Subordonat Directorului Juridic și Proiecte strategice.
Ofertă:
1. Pachet salarial în acord cu competențele și rezultatele de succes în domeniul juridic;
2. Beneficii: tichete de masă, abonament servicii medicale, produse ale companiei;
3. Instrumente de lucru: telefon, laptop
Cerințe:
1. Absolvent(ă) studii superioare în domeniul juridic;
2. Cursuri de calificare/formare continuă în domeniu;
3. Experiență: min 3 ani într-un post similar;
4.Cunoștințe legislative în domeniile: comercial, dreptul muncii, civil, administrativ;
5. Comunicare și lucru în echipă, respectarea termenelor și rezolvarea rapidă a sarcinilor;
6. Gândire analitică, disciplină, abilități de anticipare, prevenire și viziune;
7. Integritate și onestitate, implicare și orientare către găsirea de soluții;
8. Responsabilitate, asumare, loialitate, confidențialitate;
9. Limba engleză – nivel conversațional de afaceri.