Ai o mentalitate de creștere și dezvoltare? Îți place să pui în practică?
Vrei să contribui la dezvoltarea unei companii românești, lider în industria sa?
Ai cunoștințe și experiențe de lucru în companii de producție?
Director de Investiții – Aplică acum!
Director de Investiții – Responsabilități
1. Obiectivele generale ale postului
a. Organizarea, coordonarea și implementarea proiectelor de investiții din Toneli Holding
b. Conducerea eficientă a echipelor de implementarea proiectelor de investiții / Managerilor de proiect alocați proiectelor de investiții.
2. Sarcinile și responsabilitățile specifice postului
•Reprezintă societatea în proiectele de investiții în relațiile cu terții (autorități, constructori, furnizori etc)
• Coordonează implementarea investițiilor aprobate și se asigură de succesul acestora în timpul și bugetul stabilite
• Urmărește realizarea obiectivelor și încadrarea în plafoanele stabilite prin bugetul de venituri și cheltuieli
• Participă la negocierea contractelor de achiziții pentru proiectele de investiții împreună cu Specialistul de Achiziții alocat
• Realizează grafice de execuție. Urmărește execuția lucrărilor în termenii stabiliți și a plăților către prestatorii de servicii
• Oferă input tehnic dept financiar în vederea efectuării analizelor de costuri și eficiență
• Colaborează cu dept financiar pentru ajustări de bugete, în funcție de nevoi
• Analizează situația lucrărilor și ia decizii în conformitatea cu situația reală
• Realizează reevaluări ale proiectelor de execuție
• Efectuează analize pe baza indicatorilor de performanță (exemplu: durata de viață a construcției, echipamentelor, utilajelor, necesarul de materiale, etc), în funcție de care se stabilește costul total al investiției și durata de amortizare
• Are întreaga responsabilitate pentru obținerea avizelor și autorizațiilor necesare începerii construcțiilor, încadrarea în bugetul de timp și în bugetul financiar alocat
• Coordonează întregul proces de realizare a proiectului după achiziționarea terenurilor sau spațiilor, respectiv construcție/execuție, dotări, recepție și până la predarea obiectivului către beneficiarul intern, precum și urmărire în exploatare, remedieri și eliberare garanții de bună execuție
• Coordonează întregul proces de realizare a proiectului după achiziționarea echipamentelor și utilajelor, respectiv identificarea nevoii, alegerea tipului de echipament/utilaj și până la recepția și punerea în funcțiune
• Raspunde de planificarea activităților proiectului folosind instrumente moderne de Project Management (exemplu: MS Project).
Ofertă:
• Pachet salarial în acord cu competențele profesionale și rezultatele de succes în activitatea de până acum
• Beneficii: tichete de masă, tichete cadou, produse ale companiei
• Instrumente de lucru: telefon de serviciu, laptop, autoturism de serviciu necesar deplasărilor la locațiile de investiții.
Cerințe:
• Min 5 ani experiență în rol de coordonare proiecte și bugete de investiții de minimum 1 milion Euro
• Manager de echipă
• Studii universitare în domeniul Tehnic (de preferință) sau Economic
• Cunoștințe temeinice despre:
a. legislația națională în domeniul fondurilor financiare nerambursabile pentru proiecte de investiții
b. proiecte legislative europene în domeniul finanțărilor nerambursabile
c. definire și gestiune bugete financiare și materiale
• Comportamente, aptitudini:
a. Gândire logică, capacitate de analiză și sinteză, Procesarea informațiilor, valorificarea acestora prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali
b. Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu colaboratorii
c. Planificare, organizare, implementare a activității domeniului profesional
• Permis de conducere categ. B și disponibilitatea de a călători în țara/străinatate.