O inițiativă cel puțin inedită a adoptat astăzi compania Toneli. Prin decizia managementului companiei a fost înființată o Celulă de Criză, cu scopul declarat de a coordona eficient pe toată perioada stării de urgență, toate procesele implicite și a se asigura că toți angajații cunosc și respectă măsurile dispuse de autoritățile statului, precum și deciziile interne ale companiei.
Celula de Criză are un purtător de cuvânt — ce poate fi contactat pe adresa de e-mail celulacriza@toneli.ro
— desemnat pentru a răspunde documentat tuturor întrebărilor venite
atât din interiorul companiei, cât și din partea colaboratorilor,
consumatorilor, mass-media.
Managementul Toneli consider că prioritatea numărul unu este
securitatea personală a angajaților, a familiilor acestora și a
comunității, iar această Celulă de Criză are rolul de a gestiona
eficient obiectivele acestei priorități. Toneli îi îndeamnă pe cei
interesați să ia drept informație validă doar comunicările oficiale ale
companiei, transmise de purtătorul de cuvânt.
Am verificat funcționarea Celulei de Criză formulând întrebări adiționale comunicatului oficial al companiei și pot spune că într-adevăr funcțiuonează: în două ore am primit răspunsurile solicitate.
În realitate, am întrebat ce a determinat managementul companiei să ia o astfel de decizie, iar explicația primită este concludentă: ”Am considerat o stare de normalitate conduita de a ne informa toată aria de steakholders – furnizori, clienți, consumatori, instituții, bănci, etc în legătură cu modul de organizare a activității în vederea transcederii acestei perioade tulburi. Pe de altă parte, o putem lua și ca pe o invitație la solidaritate, la împărtășirea de bune practici între companii și nu în ultimul rând, la transparență”, se arată în răspunsul transmis de Celula de Criză Toneli.