Toneli, liderul pieței de ouă de consum din România, continuă campania de comunicare a avantajelor consumului de ouă, cod 1 – Free Range, începută anul trecut și demarează un amplu proces de promovare in-store în retailul modern, prin acțiuni de sampling cu degustare și distribuție de flyere.
Dacă până acum ruta de comunicare a fost una exclusiv B2B, de anul acesta, compania și-a propus și desfășurarea unui program de tasting în magazinele comerțului modern prin care consumatorul final să primească informații valoroase direct de la o echipă de specialiști Toneli.
Acțiunea constă, practic, în degustarea produselor “La curte” – Free Range gătite în magazine, în fața cumpărătorilor. Ouălele provin de la găini crescute la sol, cu acces în aer liber, hrănite natural pe bază de cereale românești, care sunt înglobate într-o rețetă de furaj proprie Toneli, produs în Fabrica de Nutreț Concentrat a grupului.
Toneli este unul dintre pionierii producției de Free Range în România, lansând această gamă în piață la finalul anului 2016, după o investiție de peste 700.000 de euro în fermele de la Găești, județul Dâmbovița.