Familia Toneli

Toneli: „În 2020, ne așteptăm la o creștere a volumelor cu 25% și la o creștere a cotei de piață cu 3 puncte procentuale”

La începutul acestui an, am stat de vorbă cu Florin Panfile, Director Comercial Grupul Toneli (foto), liderul pieței de ouă de consum din România, ocazie cu care am realizat împreună o retrospectivă foarte cuprinzătoare a anului trecut și am centralizat așteptările pentru anul viitor în legătură cu compania și cu principalele sale branduri.

Care au fost cele mai importante proiecte pe care le-ați derulat anul trecut?

Cel mai mare proiect targetat de Toneli în 2019 a fost, de departe, Reorganizarea Strategică a Companiei, cu efecte în lanț – favorabile, bineînțeles! – asupra tuturor componentelor business-ului.

Apoi, am demarat un proiect vital pentru zona de producție, un proiect pe doi ani ce vizează modernizarea „din temelii” a propriei Fabrici de Nutrețuri Concentrate. Tot în această zonă, am mărit capacitatea de producție și în special pe cea de Free Range.

Nu în ultimul rând, am retehnologizat fermele, acolo unde se impunea acest lucru și putem spune la acest moment că funcționăm la parametri europeni de top din punct de vedere tehnologic.

citeste articolul complet