Toneli, liderul pieței de ouă de consum din România, a redefinit produsul Toneli Kids, un produs special creat pentru copii, considerat de producător, și nu numai, cel mai bun calitativ produs din piață. Noul concept are la bază două mari principii: furnizarea unui produs premium și disponibilitatea produsului fresh la consumator, intr-un timp foarte scurt.
10 atuuri care fac din Toneli Kids un produs unic în piață:
- Fermă nouă dedicată special producerii de ouă Toneli Kids;
- Trecerea de la sistemul de producere tip „sol” la sistemul Free Range– găinile au acces la aer liber
- Trasabilitate, lanț scurt producție – magazin, prospețime – ținta companiei este să aibă ZERO zile de stocaj pentru acest produs!
- Hrană cu cereale GMO Free, după o rețetă proprie, special creată de nutriționiștii Toneli
- Adaos suplimentar de Omega 3, bogat în vitamina B12 și sursă de vitamina A
- Design nou pentru Toneli Kids cu mesaj „funcțional”, destinat informării și chiar educării consumatorului
- Valoare intrinsecă a produsului recunoscută – cel mai premiat produs din piață, ce deține in acest moment pe lngă distincția “Gustul Ales”2020 și două distincții internaționale – SUPERIOR TASTE AWARD 2019 de la INTERNATIONAL TASTE INSTITUTE și respectiv GOLD QUALITY AWARD 2020 de la MONDE SELECTION BRUXELLES . Experții Monde Selection l-au caracterizat drept “Un ou impecabil, cu un gălbenuș savuros”
- Distribuție extinsă – cu mici excepții, compania Toneli acoperă formatele de magazine tip cash&carry, hypermarket și supermarket și prin acțiuni de tip in-out, chiar și discounterii.
- Marketing 360 grade – Pentru partea de relație cu piața și cu consumatorul final, structura organizatorică Toneli dispune de un department de marketing ce lucrează pe un plan 360° în scopul identificării nevoilor și a comunicării eficiente a tuturor caracteristicilor, avantajelor și beneficiilor furnizate de produsele companiei.
- Merchandising dedicat – asigură implementarea standardului de mercantizare prin așezarea corectă la raft a produsului în gama Toneli, fiind implicat și în dezvoltarea Category Management-ului categoriei de ouă comercializate de client.